Fur vest&beaded skirt

Ahojte! Tak ako prežívate toto predvianočné obdobie? Priznám sa, že my s priateľom máme postavený stromček už od prvej adventnej nedele. U nás doma staviame stromček vždy 23ho večer a mám veľmi rada túto tradíciu. Chcela som však prísť domov už vyzbrojená tou správnou vianočnou náladou. Normálne je totiž človek v kuse v jednom kole a keď príde domov rovno na sviatky, tak tie Vianoce sú potom akési krátke.  A keď som bola menšia, vždy som si hovorila, že keď raz už budem bývať vo svojom, vianočnú výzdobu budem mať počas celého predvianočného obdobia. Takže mi vianočné cd od Michaela Bublé-ho vyhráva jedna radosť a všetky tie svetielka do mňa vniesli akýsi pokoj a pohodu, aj napriek všelijakému stresu a zhonu.
Vianoce pre mňa vždy boli a budú najkrajším obdobím v roku. A môže si hocikto hovoriť, že "to už nie je čo bývalo" a že je to len o komercii, ja si myslím, že každý má Vianoce také, aké si ich sám spraví. So sestrou sme vďaka našim rodičom mali vždy nádherné Vianoce. Avšak, čím som staršia a čim menej času trávim doma, tým viac pre mňa nadobúdajú Vianoce úplne iný rozmer. Takže už len zajtra to prežiť v práci a v utorok večer som aj ja doma! :)
Majte ich Vy krásne a pohodové! (ENGLISH VERSION BELOW)

















Malé prekvapenie na záver/ A little surprise for you:


Hey, guys! How are you getting on with this hectic pre-christmas period? I have already built our christmas tree with my boyfriend at the first advent Sunday. Usually, we build a christmas tree on 23rd evening with my parents and I really like such tradition but I planned to come home for Christmas with a chrismas feeling already. One always rushes on and when comes home on holiday, Christmas seems to be quite short. I always dreamt about living on my own and having all christmas decoration during that pre-christmas period. Well, the christmas CD of Michael Buble is on all the time and all those lit candles and lights evokes such calm and peace inside of me, despite of the stress.
Christmas has always been my favourite period of a year. I snub all those comments how Christmas becomes commercial and blahblah. It is all about how YOU feel Christmas and how YOU make them to be. As a child I always had a wonderful Christmas with my sis thanks to my parents.  However, the older I am and the less time I spent at home, the more different dimension of Christmas I feel. So just one more day at work and then- whoalaaa, I am coming home for Christmas!
Have a very merry Christmas too! ;)

Vesta: Vila (Peek and Cloppenburg)
Kožená bunda: HM
Sukňa, prsteň, náušnice a kabelka- ZARA
Čižmy: Stradivarius
Klobúk: Primark

Fur vest: Vila (Peek Cloppenburg)
Leather jacket: HM
Skirt, ring, earrings and handbag: ZARA
Riding Boots: Stradivarius
Hat:  Primark
Veronika!

0 komentárov:

Zverejnenie komentára

You can leave a comment here: