Skirt love

Ak by som si mala vybrať, ktorú časť oblečenia mám najradšej, ani chvíľu by som neváhala: sukne. Na sukniach mám rada to, že väčšinu z nich využijem počas každého ročného obdobia. Konkrétne táto bola láskou na prvý pohľad. V lete ju stačí skombinovať s jednoduchým bielym topom a vďaka svojim výrazným vzorom si už nemusím lámať hlavu s doplnkami. :)

If I had to choose which part of my wardrobe is my favourite, I wouldn´t hesitate at all: skirts. What I love about skirts is that I can wear most of them during any season of the year. This one was love at first sight. During summer it is more than enough to combinate it with a white top and I don´t have to think about accessories. :)













Top, sukňa: Zara
Topánky: Deichman
Kabelka: Primark
Okuliare: Orsay

Top, skirt: Zara
Shoes: Deichman
Handbag: Primark
Sunglasses: Orsay

Keďže toto je môj prvý príspevok na blogu, budem Vám vďačná za akékoľvek spätné reakcie. Nájdete ma tiež na facebooku: tu

As this is my first post on my blog I would be thankful for any feedback. You can find me on facebook: here

Krásny deň! 
Have a beautiful day!

Veronika :)

2 komentáre:

You can leave a comment here: